torstai 20. kesäkuuta 2013

Rippijuhlat

En ymmärrä, että mikä siinä on kun Suomessa ollessa ei tule tänne kirjoiteltua. Nytkin oon jo yli kaksi viikkoa täällä majaillut enkä ole mitään saanut kirjoitettua. Pakko myöntää, että eipä tässä suurempia ole tullut tehtyäkään tosin... Paitsi rippijuhlia on juhlittu.

En uskonut, että voisin koskaan saavuttaa pistettä, jossa oon syönyt liikaa kalaa, mutta nyt kun olen syönyt sitä sunnuntaista lähtien päivittäin alkaa vähän jo tuntua siltä, että ei kiitos.

Lotta siis pääsi ripille ja sitä sitten juhlittiin oikein urakalla. Tähän mennessä suurin osa näistä juhlista on olleet mun juhlia (paitsi Kallen rippijuhlat), joten oli oikeastaan yllättävän mukavaa kun sai vain istua huoletta ja jutella vaikka samoille ihmisille koko ajan. Ei tarvinnut murehtia siitä, että varmasti on jutellut kaikille ja mikä tärkeintä, ei tarvinnut herätä kukonlaulun aikaan lähtemään kampaajalle yms. Tästä huolimatta mulla meni varmaankin puoleen viikkoon ennen kuin aloin toipumaan juhlien aiheuttamasta uupumuksesta. Onhan se rankkaa ahtaa vatsa täyteen herkkuruokia ja istua penkillä ilman tietokonetta koko päivä!

Mulle myös suotiin kunnia tehtävä kuvata juhlia ja opin kaiketi viimein vähän käyttämään Lotan järkkäriä!


Valmisteluja

Lauantaina olin vielä innoissani niistä kaloista...







Love love love

Sisarusrakkautta




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti