torstai 13. helmikuuta 2014

Helmikuuta

Hui! Nythän alkaa olla jo helmikuun puoliväli! Mä niin kovasti ajattelin silloin edellisen postauksen aikoihin, että kouluhommien vähentyessä olisi taas voinut kirjoitellakin vähän ahkerammin, mutta as if! Ekan viikon vain oleskelin ja nautin vapaudesta, sekä kävin miljoonassa tapaamisessa, muunmuassa mun mahdollisen tulevan gradun valvojan kanssa. Seuraava viikko meni sängynpohjalla maaten ihan uupuneena. Luulen vähän, että se kaikki aikaisempi stressi purkautui siinä. Sitten tällä viikolla olikin jo taas uusi deadline. Sen mä palautin tänään.

Southseasta, onneks en oo käynyt kauheasti biitsillä kävelemässä viime aikoina...



Mitäs muuta? Tänne me hukutaan varmaan kohta kaikki tän saaren mukana, tai siltä ainakin tuntuu. Annin kanssa tossa jo yksi päivä mietittiin, että rakentaakohan joku jo arkkia. Mulle ainakin alkaisi vesisade pikkuhiljaa riittämään, vois tulla vaikka super-aikainen kevät tänä vuonna! Tuo taitaa kuitenkin olla turha toivo.




Huomenna on ystävänpäivä ja mulla se kuluu niinkin romanttisesti kuin siivoten mun huonetta ja pesten pyykkiä, koska olen nyt lykännyt molempia ehkä hieman liian kauan... Lauantaina olisi kuitenkin vuorossa Annin synttärien juhlintaa, mikä on tietenkin aina kivaa!







 Ja koska mä en todellakaan jaksanut siirrellä kuvia koneelle, niin nää kuvat mä pöllin täältä

2 kommenttia:

  1. Voidaan viettää ystävänpäivää virtuaalisesti yhdessä, sillä mun päivä menee suht samoissa merkeissä! Ja hih, lauantaita odotellessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! Eli mulla on sittenkin treffit (virtuaaliset tosin) ystävänpäiväks! Oujee! ;)

      Poista