maanantai 29. marraskuuta 2010

whii

No ni pakko kirjoittaa toinen tälle päivälle, näytti niin surkealta toi listaus, kuinka syyskuussa ja lokakuussa oon kirjoittanut toista kymmentä postausta ja marraskuussa ... 2. :D Mut ei oo ollu mitään erityisen tärkeetä kommentoitavaa, angstausta ja draamailua varten on omat paikkansa.

Tänään oli myös pyykkipäivä! Olipa ihana ekaa kertaa päästä käyttään Batesonin omaa pyykkitupaa! Se on viimeinkin valmis, enää ei tarvii istuu Harry Law'ssa montaa tuntia odottelemassa, vaan voi vaan heittää nopeesti vaatteet tonne ja tulla takas ylös, sit käydä laittaan osan kuivausrumpuun ja loput ripustaa roikkuun mitä erikoisemmista paikoista huoneessaan.

Ja myös tuli kriiseiltyä kivasti siitä, että millä helvetillä mä pääsen kotiin lentokentältä :( Koska mä haluun kotiiiiiin! Nyt täytyy vaan toivoo, et Helge ei ihan oikeesti puhunu vaan viskihuuruissaan, et se voi hakee mut, koska muuten oon liemessä... Meinasin laittaa, et haluun päästä siks yöks omaan sänkyyn, mut sit tajusin, et eihän mulla oo enää omaa sänkyä. Nyyh. Taidankin tehdä niin, että laitan Antin nukkuun sinne sohvalle ja pöllin sen huoneen, eikös se ollut se, joka sai mun sängyn? Ahh, mut toisaalta kuinka ihanaa tulee oleen, et pääsee sohvalle! Siis ihan vaan istuun sohvalle, en ees muista koska oon viimeks ees nähny sohvaa, ei, meillä ei todellakaan ole täällä sohvia... Ei ees nojatuoleja. Tuli jopa ikävä mun säkkituolia, kun Davina sai sellasen synttärilahjaks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti