lauantai 6. marraskuuta 2010

6/11/2010

Huaaah. Väsyttää vaihteeks ihan kiitettävästi. Mä, Sarah ja Rebecca kärsitään kaikki jostain samasta "taudista" me nukutaan koko ajan ja ollaan väsyneitä, mut ei sit kuitenkaan saada nukuttua. Mä valvoin koko edellisen yön, en vaan saanu unta, ja täällä oli jopa ihan hiljaista kerrankin! Ja lisäoireena: Me syödään koko ajan! Se on ihan järkyttävää. :D

Tässä muuten mun eilisen ruokani:


Vitsi oli hyvää kahden tunnin pyykkäämissession jälkeen. Pyykkääminen on kyllä hermoja raastavaa, ei yhtään kiinnostaisi ikinä raahautua Harry Law'n kellariin pariksi tunniksi, eilen ei sentään tarvinnut jonotella koneille, mutta sitten yksi kone sohlasí jotain ja vein mun rahani :(  Yleensä mä lykkäänkin pyykkäämistä niin pitkälle kuin voi, ja sit lopulta on pakko raahautua sinne, kun ei ole enää puhtaita vaatteita. Nyt on!


Ja sitten tämän päivän ruoka:

Tonnikalakastiketta ja spagetti + juustoa
Mutta tein sitä liikaa ja nyt sitä on jääkaapissa säilössä, mut tiedän, etten kumminkaan tuu syömään sitä... Huoh.

Mennyt viikko on ollut tosi rauhallinen, kaikki kai väsyi halloweenista niin kovasti. Ja meillä täällä kaikki ainakin väsyi draaman määrään. Kai sitä pitäisi huolestua, kun kaikki ulkopuoliset sanoo, että tää meno täällä on kuin suoraan saippuaoopperasta, ja itsestä tää vaan tuntuu normaalilta...

No, suurin osa kuitenkin meni kotiin täksi viikonlopuksi. Meidän kämppään jäi vain Sarah ja minä ja täällä ei varmaan koskaan ollut näin montaa päivää putkeen näin siistiä! :D Muutenkin mä ja Sarah ollaan varmaan siisteimmät täällä, mutta nyt kun muut ei ole sotkemassa (ja jättämässä sotkujaan) ja me siivotaan omat jälkemme, niin täällä on suorastaan ilo tehdä ruokaakin, kun jonkun (Rebs) viikon vanhat likaiset astiat ei loju ympäriinsä...

Rebecca värjäsi mun hiukset edellispäivänä, jopa suht onnistuneesti :)

Ja mitäs muuta, pari politiikan tehtävää piti palauttaa viime tiistaina ja nyt on siis tälle kuulle enää neljä jäljellä. Oon nyt viettänyt jonkin verran aikaa lukien kirjoja Stalinista seuraavaa historian tehtävää varten ja lainasin kirjastosta muutaman kirja politiikan esseetä varten, mutta niitä en ole vielä ehtinyt aloittaa - onneksi siihen esseeseen on vielä kolmisen viikkoa aikaa.

Marraskuun jälkeen saakin sitten hengähtää, sillä seuraavat suuremmat projektit on sitten vasta joulun jälkeen: kokeet ja yksi päiväkirjasysteemi, jota tietysti pitäisi tehdä koko ajan... Ups.

Keittiön seinä ennen eilistä, jolloin meidän käskettiin ottaa ne pois :(



Mun kaappi

Jääkaappi yllättävän tyhjänä...

Bateson! Oikealla parkkihalli... Kaunis näkymä suoraan sinne meidän keittiöstä.





Halloweenkin taisi olla tän ja edellisen postauksen välissä. Noh, FB kuvat kertovat tärkeimmät. :) Craig teki upeet meikit, etenkin se musta silmä!

Äiti lähetti mulle Lotan kameran. <3 Täytyy setviä, onko tosta toisesta vain akku kuollut vai jotain muuta, kun vain on aikaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti