lauantai 29. tammikuuta 2011

NEW HOUSE!

Whiii, kävin tänään katsomassa sitä ensi vuoden taloa! Aivan ihana. Rahaa menee aivan v*tusti, mutta on se ihanakin! Tänään piti maksaa jo aika summa, mutta se sit siirtykin kun kävin ensin kattoon sen talon ja sit se välitysfirma olikin jo kiinni... Ens viikolla sitten. En vaan ollenkaan tykkää pitää tommosta määrää rahaa käteisenä täällä.. :( Kauheet piilotustekniikat käytössä...

Laitan nää kuvat nyt tänne, kun nää on Rebeccan ottamia ja se laittoi nää jo kyllä FB:n niin en laita niitä sinne, mutta kun niistä ei ilmeisesti näy mun kavereille (jotka ei oo Rebsin kavereita) niin muutkun se yks johon mut on tagattu, eli mun huoneen kuva.


Ovi

Kaksi ylintä kerrosta, alakerta eli mun huone, olohuone, eteinen ja keittiö ei näy.

 
Portti
Takapiha ei ole mikään maailman kaunein...

Eteinen, ja ihanat rappuset! (verrattuna niihin normaaleihin millaisia täällä on..)


Ikkuna <3
Osa keittiöö. Taas kaasuhella :s Pakko vaan kestää...
Olkkari, ja OMG ens vuonna mulla on myös telkkari, toi tulee talon mukana!!!

Samin huone

Samin huone

Jordanin huone


Jordanin huone

Rebeccan huone, ja tää tänhetkisen asukkaan sotkuisuus kuvastaa hyvin tilannetta joka tässä huoneessa tulee vallitsemaan myös ensi vuonna.... En tunne ketään yhtä likaista ihmistä kuin Rebs...

Rebsin huone toisesta suuntaa.

Billien ullakkohuone.

Rapuista. Toi on ihana tossa oikeella näkyvä juttu tossa kaiteessa kun on tossa tasanteella. mut se ei nyt näytä tässä miltään kiitos Rebeccan mahtavien kuvaustaitojen...
Koko talossa tällänen katto!!!!! Tää on mun huoneesta, tohon tarvis jonkun kattokruunun tai jotan!

Toi ikkuna <3 Tämäkin kuva mun huoneesta.

Ja sit tosiaan viimeisenä ja pienimpänä (joka silti on ainakin puolet isompi kuin tää nykynen vankilakoppi..) mun huone:



En malta odottaa tonne muuttamista! Aivan uskomaton paikka! Kaikkien pitää tulla katsomaan mua ens vuonna, että näkee ton ihanuuden, jos en vaikka asukaan siinä kolmatta vuotta. Ja noh, tänä vuonna tänne ei kyllä kannata tulla mun kämpän takia ainakaan.... Voi Viltsu mitä suunnitteletkaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti