torstai 29. syyskuuta 2011

Pics!

Hahaaa, lueskelin vanhoja kirjotuksii täältä, en päässyt kuin lokakuun puoliväliin... Mitä paskaa mä oon selittänyt! Jostain tylsästä kanadalaisluennoitsijasta... Öö, ja nyt oon ihan surullinen kun Jodi jää äitiyslomalle, eikä ookaan mun personal tutor! :D Ja sit jotain "toi rakennus on varmaan joku teatteri" jooh... No ei ihan.

Äääh! En tie millä oikeesti saan luettua kaiken, mikä olis tarkoitus, tai siis kyl saan, mutta millä jaksan tätä tahtia koko vuoden. Viime vuosi kuitenkin meni niin, että luistin sitten aika lahjakkaasti ekan viikon jälkeen kaiken, mut tänä vuonna oikeasti haluisin pysyä mukana ja sillai.

Mulla on nyt jo ihan kauhee määrä kirjoja kirjastosta lainassa ja tässä on vasta parin kurssin kirjat. Viel pitäs hommata jokunen kirja historian kurssiin ja muutama EU-kurssiin....Ja sit kun esim vaan ens viikolla pitäs pitää kai ainakin kaks vai kolme esitelmää. Enkä mä haluu :(

Mut niin, nyt sain vihdoinkin ladattua kuvia koneelle. Ne on osittain tosi huonolaatusia. Tää kamera ei ehkä oo maailman paras, eikä asiaa auta se, että se tuntuu itsestään rikkovan tota näyttöä. Ihan oikeasti en oo kolhinut sitä mihinkään!

Joko meidän katu tai joku läheinen. Oon hyvin painanu mieleen, mistä otin kuvia ;)
Huone siinä järjestyksessä kuin se oli tänne tullessa (sen jälkeen kun olin hakenut tavarat varastosta):





Tästä oon mielestäni laittanu aiemminkin kuva, mutta pakkohan tätä on vieläkin hehkuttaa: Katto!!!!
Ikkunamaalaus -juttu... En oikein tie mikä se on :D

Huone järjestettynä:



Books ja meikkipussi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti