keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Kirjastopäiviä

Tänään lähti loppurykäisi opiskeluihin. Lopultakin. Tänhän piti alkaa jo viikonlopusta, mutta jotenkin sitä päädyttiin sitten "parien" sijasta perjantaina vaikka mihin ja lauantainakin vielä. Suomalaisten syy! Vaikka olihan siellä molmepina iltoina muitakin mukana :)

No, opiskelut vähän myöhästy, mutta oli kyllä pitkästä aikaa kokonaisuutena aika loistava viikonloppu. Vaikka päädyttiin klubeilemaankin, mitä mä harvemmin harrastan, varsinkaan tänä vuonna ei ole kyllä tullut kauheesti käytyä tanssimassa, pubit on vaan niin paljon mukavampia kun jopa kuulee, mitä muut ihmiset sanoo... Siinä meni sitten eilinen bank holidaykin vielä vähän palautuessa, mutta tosiaan tänään tuli sitten kyllä otettua takaisin.

Istuin tänään kirjastossa yli kahdeksan tuntia käytännössä koko ajan lukien. Lopulta oli pakko lähtee kun ei oikein meinannut enää saada koko tekstistä selkoa. Ihan käsittämättömän väsyttävä päivä, mutta nyt on ainakin paljon luottavaisempi mieli alkaa huomenna kirjoittaa esseetä, kun on oikeasti lukenut kunnolla lähteitä. Olishan tuossa vielä vaikka kuinka paljon luettavaa, muttei millään ehdi kaikkea kun deadlinet painaa päälle.

Tein eilen illalla itselleni aikataulun, josta olisi nyt parempi pitää kiinni, että saan kaiken tehtyä ajallaan. Tietenkin yhdellä kämppiksistä pitää olla huomenna syntymäpäivä, johon on pakko osallistua. Olisi ehkä aika tylyä istua vaan huoneessaan kun muut juhlii, varsinkin kun tää mun huone on ihan ton olohuoneen vieressä.

Täytyy vaan nyt yrittää ahkerasti tehdä töitä ja ajatella vaan, että alle kaksi viikkoa niin oon vapaa! :) Se toukokuun viimeinen viikko on parempi olla loistava sää, kun mulla ei oo enää mitään kouluhommia vaan lomailen vaan :)

Vois välillä laittaa tänne vaikka jotain kuviakin, mutta mä aina unohda mun kameran kotiin, enkä muuten varmasti ota huoneestani kuvaa, on meinaan sellainen sotku täällä. Mut ei voi kaikkee ehtii....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti