keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Finlandia vodka ja rekordelig!

Tänään on Hug A Finn -day. Mutta en mä oo saanu kuin kaks halia. Tonilta ja Sarahilta. Ja onnistuin viime yönä jättään sormeni vessan oven väliin, ei sattunut juur yhtään... Hemmetti. Ja kaaduin myös rappusissa... Alkaa ilmeisesti alkoholin sietokyky olla nollassa jos on tuntia aikasemmin juonut yhden ainoan kopparbergin ja silti onnistuu sohlaamaan noin paljon... Ei kiva alku joulukuulle.

Tänään oli vain yksi seminaari ja jaksoin raahautua sinne huolimatta kylmyydestä. Hyrh. Ja seminaarin jälkeen päätin fiksusti, että tänään on se päivä kun kävelen Asdaan. Se on tooosi kaukana, no okei ehkä parin-kolmen kilometrin päässä, mutta siis kylmässä, tuulessa ja korvat jäässä se tuntuu olevan paljon kauempana ja etenkin kun tulee takas kauppakassien kanssa...

Mutta: olen löytänyt uuden lempikaupan. Dorothy Perkins on edelleen lempivaatekauppa, siitä ei pääse yli eikä ympäri vaikka se onkin aika kallis... Mutta ruokakaupoista. Co-op on tietysti mun vihalistalla, kun eivät suostu myymään mulle alkoholia, tescoon oon suhtautunut aika neutraalisti, jotenkin sekava paikka, iceland on tähän mennessä ollut suosikki: pakasteet wuhuu! Mutta asda! Googletin sitä äskön ja joku oli kirjoittanut , niinku mäkin ajattelin, että se on ihanku prisma! Siis vihreistä kauppakoreista lähtien! Mut sit joku oli kirjottanut, että se on ihan pohjasakan kauppa... No en sitten tiedä niin.. Mutta tuli niin kotoinen olo.

Siellä on niiiiin paljon laajempi valikoima kuin tescossa. Ja sieltä löytyi myös se mitä menin hakemaan:

Tätä on tullut kaivattua nyt muutama kuukausi ja siitä lähtien kun reilu kuukausi sitten näin pullon tätä Tonilla ja kuulin, mistä se on, niin oon haaveillut Asdaan pääsemisestä. Nom nom, mansikka-limee! <3

Ja myös toinen ihme löytyi. Tescossa kun myyvät vaan "Country of Sweden" vodkaa:







Ja oli siellä kaikkee hyvää ruokaakin! Paljon enemmän kuin tescossa, harmi vaan kun tesco sattuu olemaan lähikauppa...

Ja eksyin mä New Lookiinkin ja mukaan tarttui nämä:







Niin ja tosiaan viime viikollahan mä ostin nää:





Näistä kuvista näkyy iiiihan liian hyvin kuinka epäsiistissä kunnossa mun huone on... Ja juur selitin äitille, kuinka siivosin tän lauantaina, mutta taisinpa myös sanoo, et mun täytyy siivota tää vähintään kerran viikossa, kun tää on niin pieni, että heti kun jättää jotain lattialle lojuun niin hetkessä täällä ei mahdu enää käveleen...

Tästä tuli taas vähän turhan alkoholi-pitoinen postaus, mutta kun... Sitä paitsi ainakin Finlandia vodka taitaa saada säästyy erityistapausta varten, ei ollut mikään maailman halvin vodkapullo...

Tänään olisi tarkoitus mennä Students unioniin muutaman kaverin kanssa ja sitä ennen niiden luo Trafalgariin alotteleen. En oo ikinä ollut Trafalgarissa. Ainoo muu asuntola, jossa oon ollut on Rees ja se sai vaan masentuneeks kun se oli niin hieno... Harry Law'hon pitäs kyl joskus päästä kun kuitenkin monesti iltasin kattelen niitten ikkunoista sisään jos on tylsää.. Oon kauhee stalkkeri...

Ja tänään alko joulukuu! OMG!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti