torstai 2. joulukuuta 2010

Wham! - Last Christmas

Toinen joulukuuta! Kyllä, nyt voi kuunnella jo joululauluja.... Aaah, pääsin ekaa kertaa vuoteen käyttään mun spotifyn Joulu-listaani! Wuhuu! Eilen tuli sitten oikein kivasti lunta... En tiedä montako senttiä tota tuolla loppujen lopuks on, mutta ilmeisesti tarpeeksi lumisotaan.. Ite menin siis sinne Trafalgariin niin en tiedä tapahtumista, mut ilmeisesti täällä on ollut Bateson vs. Harry Law -lumisota... Siitäkään ei oo sitten varmuutta kummat voitti...

Mutta kun tulin kotiin joskus ennen kahta ja avasin sitten jossain vaiheessa ikkunan kun juttelin yksille tyypeille kun kävelivät ohi ja unohdin sit sen ikkunan hetkeks auki ja seuraavaks kuulen, kun Harry Law'n asukkaat siellä pihalla huomaa mun avonaisen ikkunan ja yrittää pommittaa mun huonetta lumipalloilla, onneks eivät saaneet yhtään sisälle ennen kun turvamies tuli komentaan niitä..

Oli varsin levoton yö, kun koko ajan joku kävi viskomassa palloja ikkunoihin... Hemmetin huligaanit...

Tänään sitten oli puolet yliopistosta kiinni... Mä päätin kuitenkin illalla uskaltautua mun tän päivän ainoolle luennolle siinäkin pelossa, ettei sitä ois. Olihan se, mutta normaalista yli sadasta opiskelijasta paikalla oli ehkä 35... Säälittävää.

Aaahhh, nyt biisi vaihtui An der schönen, blauen Donau'hun.... Kohta on itsenäisyyspäivä!!!! Ja yle areena ainakin lupailee live-kuvaa koko maailmaan... Toivottavasti se sitten kans toimii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti