lauantai 5. helmikuuta 2011

Seminar preparations.

Argh, tänään on kyllä ollut rasittava päivä. Jos RPA:n luento ja seminaari tuntuivat vaikeilta ja tylsiltä niin samaa voi kyllä sitten sano seminaarilukemisista.... Oon aika ylpeä itsestäni kun sain suurimman osan luettua ja keskityttyä.. Epistemologia, ontologia... En mä ees tiedä kääntyskö ne suomeks jokskin ihan järkeviks sanoiks, mutta tällä hetkellä ne on kyllä englanniks mun eniten vihaamat sanat! Nyt päästiin sit niihin asioihin, et muistin miksi mä EN lukenut filosofiaa yhtä kurssia enempää enkä todellakaan kirjoittanut sitä. Olinkin jo muutaman kuukauden elänyt suuressa hämmennyksessä siitä, että tykkäänkin filosofiasta, kun EMPT tuntui niin ihanalta. Kai siitä vain sitten jotenkin teki helpompaa se, että sai henkilöt joihin yhdistää niitä vaikeita sanoja. Nyt on vain epistemologiaa ynnä muita ja sit puhutaan vaan valtiotieteilijöistä.. Ei mitenkään erityisen konkreettista.

Jossain vaiheessa alkoi jo paniikki iskeä, että enhän mä ehdi tänään mitään muuta kuin tätä yhtä unitia. Ja eihän tohonkaan mikään kiire vielä olisi kun seminaari on torstaina, mutta yritän nyt viikonlopun aikana saada kaikki ensi viikon seminaarilukemiset hoidettua, että sitten viikolla vain tehdä jo seuraavan viikon, kun perjantai-lauantai menee sitten siellä Dublinissa. Onneksi äskön yhtäkkiä tajusin, että hetkinen mähän olin kerrankin fiksu ja tein Historical Methodsin seminaarivalmistelut jo monta päivää sitten, MES:n valmistelin ja luin eilen illalla, MPT:a varten ei tarvitse ensi viikolle tehdä vielä mitään ja Understanding Politicsin ehdin hyvin tekemään huomenna. Kaipa tää tästä.

Perkele kun ei saa blogiakaan enää kirjoittaa rauhassa kun jotkut vuvzelaa soittavat kääpiöt (Antti) soittavat skypeen Suomesta.... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti