maanantai 17. joulukuuta 2012

Home

No niin. Lauantaina siis lopulta pääsin kotiin noin viiden maissa iltapäivällä. Oli ihan outoa tulla kotiin niin, että kaikki olivat vielä hereillä ja ehti syödä ja jutella ja käydä saunassakin ennen nukkumaan menoa. Normaalisti kun olen melkein tullut iltalennoilla ja lopulta ollut kotona joskus kahden maissa yöllä.

Meidän vanha pihasauna, joka ei kyllä oo koko mun elämäni aikana ollut toiminnassa

Mun huoneen takkatuli

Niilo

Nippekin näyttää siltä, että se haluu sisään tuolta inhottavasta lumesta ja kylmästä!

Ihanuutta kun saa ruuan nenän eteen, ilman että tarvitsee itse käydä kaupassa tai tehdä sitä! Ja ihan kunnon ruokaa! Sauna oli myös jotain aivan mahtavuutta ja tuli pitkästä aikaa oikein syväpuhdas olo. Niin ja tää, että talo on lämmin, on jotain aivan luksusta! 

Etupihaa

Mun "talvikengät"...

Entisen huoneen kattokruunu. Nyt mulla on muumilamppu, siinä ei oo paljon kuvailtavaa.
Ja sainhan mä ensimmäistä kertaa yli kahteen vuoteen oman huoneen, jossa on ovi! Menetin siis oman huoneeni siskolleni kun lähdin. Alkuun Suomeen tullessani jaoin sen huoneen Lotan kanssa, mutta eihän siitä tullut yhtään mitään. Sen jälkeen mulle siirrettiin sänky meidän saliin, josta on siis suora oveton yhteys olohuoneeseen. Siihen sitten viriteltiin vain verho jonkinlaiseksi yksityisyyden suojaksi. Nyt kuitenkin kun Kallekin on lähteny ammattikorkeaan Kajaaniin, niin sen huone on muutettu vierashuoneeksi, jonka mä tietenkin heti omin. Kalle ei edes tule kuin viideksi päiväksi tänne, joten kyllä mun kolmen viikon oleskeluni antaa mulle suuremman oikeuden tähän yksityisyyteen! (Ja omaan telkkariin! Vaikkei sieltä mitään hyvää tunnu tulevankaan paitsi Uutisvuoto lauantaisin)
Opiskelun välttelytekniikka 1: paketoi lahjat

Opiskelun välttelytekniikka 2: suostuttele sisaruksesi pelaamaan Cluedoa
Ainoa huono puoli tässä Suomessa olemisessa on tähän mennessä ollut se, että olen aivan lomafiiliksissä, mikä tarkoittaa sitä, etten todellakaan ole saanut mitään esseitäni tai päättötyötäni tehtyä. Ei vaan jaksa kiinnostaa. Ehtiihän ne sitten myöhemmin... Ehkä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti