lauantai 8. joulukuuta 2012

Vali vali vali

Nyt tulee peräkkäin kaksi tällaista kitinä postausta. On vain ollut melkoisen stressaava viikko taas.

Viikonloppuna vuokraisäntä kävi mittaamassa sähkön ja kaasun ja ilmoitti, että lasku on noin £280. Idioottien kämppisteni mukaan se on todella vähän. Mä oon ehkä vähän eri mieltä. Etenkin kun lasku on syys-marraskuilta. Meistä suurin osa muutti tänne vasta syyskuun puolivälissä ja lämmitystä ei todellakaan tarvittu esimerkiksi silloin syyskuussa yhtään (eikä mun mielestä lokakuussakaan...). Lisäksi suurin osa laskusta muodostuu sähköstä. Toisin sanoen, suurin osa laskusta muodostuu näiden tolvanoiden omista sähköllä toimivista lämmittimistä, joista mä en henkilökohtaisesti hyödy lainkaan. Maksan siis toisten lämmityksestä samalla kun itse jäädyn huoneessani. Odottelen nyt jo kauhulla sitä joulu-helmikuiden laskua. Onhan se kiva ottaa opintolainaa, että voi maksaa muiden aiheuttamia massiivisia laskuja.

Tiistain ja keskiviikon välinen yö kului näin

Sunnuntaista tähän perjantaihin asti olinkin sitten vahtimassa Elliä. Näin jälkeenpäin voi kai vain sanoa, että olipa opettava kokemus. Olenhan mä ennenkin lapsia vahtinut, mutta joko ne on olleet sukulaisia tai huomattavasti nuorempia kuin 11-v. Laitoin jo maanantaina aamulla äidille viestin, että jos alan joskus hourailemaan jotain lasten hankkimisesta niin voi muistuttaa mua tästä viikosta. Vauvat voi olla söpöjä, mutta teinit on kamalia.

Koulu on toki edelleenkin stressannut ja lopulta alkoi vain tuntua, että kaikki kaatuu päälle ja tekipä mitä tahansa niin sai saman paskan niskaan. Tuntui, ettei mistään kuulunut mitään pienintäkään positiivista asiaa, vaan teinpä mitä vain niin se oli aina väärin. Ja eilen sitten ehkä koin pienen hermoromahduksen.

Luennon jälkeinen ruokahetki Joen kanssa Spoonsissa
Nyt on taas vähän parempi olo ja huomenna on pakko kerätä itsensä lopullisesti kasaan ja jatkaa kouluhommia.Sain kyllä ihan hyvin tehtyä esseetäni ja esitelmääni tuon viikon aikana, sillä mulla ei ollut tietokoneessa nettiä ollenkaan käytössäni! Niin ja sainhan mä tänään 2.1. historian document commentarystani.

Viikko enää ja sitten se olisikin vuorossa Suomi. Enpä oikein tiedä, vaikuttaako se sinne tuleminen mitenkään positiivisesti mihinkään, sillä ei sieltäkään mitään erityisen mieltäylentäviä juttuja ole kuulunut, mutta ainakin pääsee lämpimään kotiin ja syömään äitin ruokia.

Aurinkokin paistoi joku päivä! Mutta silti on ihan liian kylmä. Hurry up spring!

Huomenna tai sunnuntaina voisi vähän kirjoitella, miten juhlistin itsenäisyyspäivää oikein kolmessa osassa tänä vuonna. :)

2 kommenttia:

  1. ja kattoon mua!!!! ei saa unohtaa mua, vaikka muuten tänne tuleminen masentaakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun näkeminenhän tässä vasta masentaakin... No ei vaan. ;) Miss juu

      Poista