keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Raumal taas

Suuntasin siis jälleen kesälomareissulle Raumalle. Harkitsin pitkään menenkö omalla autolla vai nappaanko bussin. Mä en saa mun ulkomaisella opiskelijakortilla Matkahuollolta alennusta, joten oma auto olisi tuossa tapauksessa tullut halvemmaksi. Onneksi kuitenkin Helsinki-Forssa-Rauma väliä on alkanut kulkea Onnibus, jolla pääsin meno-paluun alle kymmenellä eurolla! Suosittelen lämpimästi.

Aloin lukeen Fifty Shades of Greytä.... 

Suuntasin Raumalle jo perjantai-iltapäivänä vaikka Heidillä oli töitä vielä perjantaina sekä lauantaina. Perjantaina sain nauttia aikamoisen hellittelypäivän, kun mun hiukset laitettiin uuteen uskoon. Noh, aika samoissa väreissä pysyttiin edelleen, vaikka se Heidi yrittääkin saada mun pääni kääntymään taas punaisen suuntaan. Jos nyt vielä ainakin jouluun asti pitäytyisin tässä nykyisessä.


Lauantaina kiertelin Raumaa pyörällä ja vähän kuvailin Lotan kameralla, jonka olin onnistunut neuvottelemaan itselleni mukaan matkalle! Illalla nautiskeltiin vähän sangriasta ja suunnattiin myöhemmin läheiseen ravintolaan. Ei oikein tiedetty mihin oltiin menossa ja päädyttiinkin melkoisiin lavatanssimeininkeihin. Voin sanoa, että mä en osaa tanssia, mutta oli siellä silti ihan hauskaa.



























Ihanat naiset  rannalla ... eiku.



Sunnuntaina suuntasinkin sitten jo iltapäivällä taas kohti kotia. Ensi viikonloppuna juhlitaan täällä vähän lähempänä. Ja sitten alkaakin olla jo valmistujaisiin lähtö lähellä! Iik!


1 kommentti: