perjantai 6. syyskuuta 2013

Back to Pompey

Ei ole paljon ollut viime aikoina kirjoiteltavaa. Suomessa ei viimeisinä viikkoina oikein tapahtunut mitään mainitsemisen arvoista ja lähinnä istuskelinkin vain kotona tylsistymässä. Siksi musta olikin aika ihanaa palata Englantiin ja ne tylsistymiset otettiinkin sitten oikein kunnolla takaisin tässä viimeisen reilun viikon aikana.



Siskoni Lotta tuli tänne vierailemaan kahdeksaksi päiväksi ja tuli sitten näyteltyä paikkoja vähän ympäri etelärannikkoa. Portsmouthin ulkopuolella käytiin Southamptonissa Ikeassa, Winchesterissa Annin ja Adamin kanssa, Arundelissa katsomassa linnaa ja Brightonissa moikkaamassa Karoliinaa. Noista voisi tehdä ihan omia postauksia johtuen kuvien määrästä. Reissujen lisäksi tietenkin istuttiin rannalla ja pubissa sekä shoppailtiin varmaan koko vuoden edestä; mä tosin rahatilanteesta johtuen huomattavista vähemmän kuin Lotta.
Southsea castle



Round Tower. Lempipaikkani ja oikealla näkyy mun tuleva asuntoni... I wish.

Viikko meni yllättävän hyvin eikä edes yritetty listiä toisiamme! Lotta näki paljon mun kavereita täältä ja ystävälliseen tapaansa ihmetteli miten mulla voi olla niin kivoja kavereita, kun itse olen niin kamala. Kiitti hei! Erityismaininnan saivat ainakin Larry, Anni, Karoliina ja Virva. Tapasi Lotta muitakin mielenkiintoisia tuttavuuksia kuten molemmat Mickit, Jamesin (mieti Heidi!), Denisin ja tietenkin Ellin, jonka kanssa ihastuttava siskoni luonnollisesti muodosti jonkinlaisen yhteisymmärryksen meikäläistä vastaan.


Eilen vein Lotan lentokentälle ja palasin kotiin nukkumaan päiväunia. Tänään on alkanut jo elämä voittaa ja luulen, että 17.9. mennessä olen jo taas kunnossa aloittamaan opinnot. Innostus on edelleen aika korkealla vaikka pieniä töyssyjä on matkassa ollutkin, kuten se että kela päätti että en tarvitse opintotukea, opintolainaa tai asumislisää ollenkaan vielä syyskuulta. Eihän ne lukukausimaksut niin tärkeitä olleetkaan... Onneksi yliopistolla oltiin ymmärtäväisiä ja sovittiin, että maksan maksuni pois heti lokakuussa kun saan rahat tililleni. Tässä reilun viikon aikana ajattelin nyt hieman setviä ajatuksiani gradun suhteen, sillä siitä aletaan luultavasti puhumaan melko pian koulun alettua.





4 kommenttia:

  1. Postauksen kyllä kruunaa toi vika kuva :DDD Mutta joo, kivoja kuvia, postaile lisää niin nään siitä brightonista ja linnasta kuvia :-)

    VastaaPoista
  2. Anni, mä aattelin, että se on semmonen 'paluu arkeen'-kuva. Ja juu laittelen ehdottomasti kuvii siitä linnasta. Oli se sen verran upee :)

    VastaaPoista
  3. no voi perkele!!!! musta tuntuu että ihan tahalteen mua pidetään kaukana noista tietyistä tyypeistä ;DD

    VastaaPoista
  4. Heidi, ehkä se onkin mun taktiikka ;) You'll never know.

    VastaaPoista