maanantai 11. lokakuuta 2010

British Imperialism - FML

Käy tää opiskelun välttely näinkin. En ymmärrä, miten ne saa noista Historical Methodsin luennoista ja seminaareista niin tylsiä! Lemppari unit on kyllä tällä hetkellä Early Modern Political Thought, vaikka siihen pitääkin lukea kamalasti... Niinkuin vaikka sitä Ruhtinasta. Mutta aamun Machiavelli-seminaari meni jopa ihan hyvin! Kerrankin pysyin ihan täysillä mukana keskustelussa. Kannattaa siis lukea...  Ja kuitenkaan ei meinaa oikein tuo imperialismi nyt imaista mukaansa.

Tänään tuli paketti Suomesta! Uudet lakanat, pyyhe, mun sukankudin, suklaata, domino-keksejä, laukku, vyö ja tärkeimpänä mun YO:ta varten raapustamat massiiviset hissan muistiinpanot! Niitä oon kaivannut ihan tosissani! Heti kun Mike toi postin mukana sen lapun, että mulle on paketteja alakerrassa, niin syöksyin sinne :D

Hahaaa, jouduin äskön osallistumaan johonkin Craigin psykologiseen testiin.. Se siis opiskelee psykologiaa... :D Pelotti mennä sen huoneeseen ja kattoon videoo, kun on nähnyt niitä sen kauhuvideoita... Mut tää oli onneks vaan joku poliisikuulustelu... Ei paha :D

Jotkut on kai tänään menossa Tiger tigeriin, mutta nyt ei kyllä voi. Ois kyllä kiva käydä siellä, kun en oo sinne vielä päässy (hemmetin lauantain k-21 ja puolen tunnin turha jonottaminen...), mutta huomenna on ihan liikaa seminaareja, että mä jaksasin... Mä niin vihaan seminaareja... Ois kaikki vaan luentoja, ne on kivoja. Ja huomenna vielä se henk.koht. tapaaminen Robin kanssa... O-ou... Nyt kun se on kahdenkeskinen, niin en voi vaan antaa poikien hölöttää niin, että se unohtaa, mistä oikeesti piti puhua :D

Hmmmm, tuliskohan se Heidi kohta skypeen, niin pääsisin juoruamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti