maanantai 4. lokakuuta 2010

Laundry Service

Plääh... Kamalaa, kun päättää olla menemättä yksille pubiin kämppisten kanssa, ja tulee olo, et on ihan tylsimys... :D Fresher's fortnight on nyt viimeinkin onneks ohi, niin voi ihan oikeesti sanoo, et keskittyy opiskeluun. (Ja silti kirjoitan tätä? Wtf?) Ja siihen kyl tarviikin keskittyy, huomennakin olis kolmet seminaarit joihin pitäis lukea - ohjekirjojen mukaan yhteen seminaariin pitäs aina valmistautuu 2-3 tuntia. Valmistautuminen niistä jokaiseen tällä hetkellä: 0 tuntia 0 minuuttia. :D Mutta nyt on vasta eka viikko... Ja ainakin huomenna palautettava essee on tuossa vieressä pöydällä printattuna! Davina luki sen läpi ja lisäili vaan pari artikkelia ja sanoi, et oli tosi hyvä... En ihan usko, mut ei sillä niin väliä, koska toi kyseinen unit on sellanen, jonka voi vaan joko reputtaa tai läpäistä, eli ei saa mitään numeroa. Enkä mä nyt niin toivoton tapaus ole, että tuon reputtaisin.

Heidi oli viikonloppuna täällä ja oli kivaa. :) Ikävä vaan, kun Heidi näki kyllä tän paikan nyt hiljasimmillaan, mitä oon ikinä nähny tätä. Suurin osa porukasta lähti koteihinsa viikonlopuks. Ymmärrän sen kyllä hyvin, itelläkin olis ehkä juur toi toinen viikonloppu ollut sellanen, milloin olis voinut, jos vois. En ymmärrä esim Davinaa, joka ei oo menos kotiin ennen joulua kuulemma. Tosin sillä on kai yhtä rakastettavia puoliperheenjäseniä kuin mullakin... Ainakin näin oon ymmärtänyt sen äitipuolesta ja siskopuolesta...

Ja hei Lauralle, jos se enää lukee tätä: Me katottiin perjantaina Paranormal Activity, enkä ees kauheesti pelännyt. (Vodka auttaa siihen) Mutta sit aloin joskus aamuyöstä miettiin sitä ja sit alko pelottaan, etenkin kun tietää Heidin unissakävelytottumukset. :D Oon siis viimeks ennen tätä kattonut edellisen kauhuleffan ysiluokalla, ja sekin oli maailman surkein The Village...

Lauantaiaamuna Heidi tuli mun avuks pyykkään. Oon säälittävä, tiedän. Mut en mä oo ennen joutunut vaatteitani peseen... :D Onnistu ihan hyvin, mut tuntuu, ettei noi kaikki kuivia vieläkään... Homehtuvat varmaan kohta tai jotain. Harmi, kun täällä ei oikein ole tilaa kuivata ja kuivausrumpukin oli aika tehoton. Niin noita vaatteita roikkuu nyt sit joka kaapin ja hyllyn kulmasta... Seuraavaks vois yrittää - gasp! - valkopyykkiä.

Lauantaiyönä valvottiin, kunnes Heidin bussi lähti ja kun kävelin bussipysäkiltä takas, niin oli kyllä hiljasinta, mitä oon ikinä tätä kylää nähny. :D Tais jopa kokonaista neljä ihmistä tulla vastaan ja niistäkin kolme yhtäaikaa. :D Sanoivat vaan, että "Morning!"

Eilisen päivän olinkin sitten ihan tokkurassa nukkumattomuudesta ja olin pääasiassa erakkona huoneessani :D Ei vaan jaksanut ees kommunikoida kenenkään kanssa. Onneks en ostanut lippua Fresher's balliin eiliseks, en olis jaksanut ees mennä. Osa muista meni ja tulivat sit takas joskus kahden maissa (Ehdin nukkuun jonkun alle kolme tuntia siis). Sitten kuuntelin niiden möykkää ja lopulta kello kolme palohälytys alkoi vaihteeks soimaan.

Mentiin sitten taas pihalle ja kun se mekkala lakkas, niin tultiin normisti sisään, kuten aina ennenkin. Sitten meidät huudettiin takas alas, ja mentiin sinne ja meidät haukuttiin pystyyn, et mentiin liian aikasin sisään - ennen kun oli annettu lupaa. Mä seisoin siellä muiden takana, niin yks poika sano, mulle et mee pois, selviit vähemmällä, kun meet vaan takas sisälle. No väsyneenä ja puoliunessa se vaikutti oikein hyvältä idealta. Ei vaikuttanut enää siinä vaiheessa kun muut tuli sisään ja kuulin, et ne oli jokainen saanu 60£ sakot...

Elin sit tän päivän puolipäivään saakka siinä uskossa, et niillä oli kauheet sakot ja mä vaan olin kävelly pois. Sit Sarah kerto, kun näin sen, että ne olikin onnistunut puhuu itsensä niistä sakoista. Nyt me kuulemma saadaan jotain extra valistusta tulipaloista, mut ainakaan ei tullu sakkoja...

Ja tää päivä alkoi siis jo valmiiks surkeissa merkeissä ja jatkui vaan pahempana. Olin ihan sairaan väsynyt koko päivän. Ja onnistuin, jopa unohtaan avainkorttini huoneeseen... Kun tulin ekasta seminaarista takas, tajusin sen, eikä mulla tietenkään ollut kännykkääkään mukana. Seisoin sit pihalla 20min ja odottelin, että joku joko menis sisään tai tulis ulos, et pääsen sisään. Lopulta joku tuli ja pääsin tänne. Harkitsin kyl siinä vaiheessa, et meen loppupäiväks vaan nukkuun...

Kävin mä kuitenkin lopuilla luennoilla ja ruokakaupassakin. Äskön pojat teki ruokaa ja nyt ne tosiaan lähti yksille pubiin. Tästä tuli nyt ihan liian päiväkirjamainen tän päivän osalta, mut oon liian unessa miettiikseni tästä mitenkään järkevää ja tänään nyt vaan sattu tapahtuunkin jotain. =) Huomenna luvassa rankka seminaaripäivä ja sitten loppuviikko onkin taas melko helppoa. Luojan kiitos. Ens viikonloppuna en kyl tee mitään. Ja jos joku saa päähänsä, et mennään lauantaina baariin, niin en mee, koska mulla meni aivan tajuttomasti rahaa viime lauantaina. Viikolla kaikki on halvempaa.

Ai niin ja tehtiin Heidin kanssa pizzaa lauantaina. Ahhh, tuli koti mieleen. Kiitos, yks kotona tehty pizza mua odottamassa sit 20.12, kun tuun. Ai niin oonko missään maininnut, et varasin lentoliput? British Airways 20.12 ja 7.1. Heathrow - Helsinki-Vantaa - Heathrow.

Shakiran Laundry Service - albumilta. Ah niitä aikoja. <3 


Ai niin ja siitä mun on ihan tosissaan pitänyt kirjoittaa, kun oon kokenut suuren hämmästyksen/valaistuksen, että ainakin täällä historian opiskelu on selvästi tylsempää, kuin politiikan. Politiikassa niillä on jotenkin asiat niin hanskassa ja luennoitsijat on aivan tajuttoman hauskoja. Kun taas historiassa tänään esim yks kanadalaisnainen toisti tunnin samaa asiaa uudestaan ja uudestaan, niin että jopa mä siinä vaihees tajusin. Joku oli nukahtanutkin sinne luennolle :D No oli tän illan historian luento sit kyllä parempi, ikävä vaan kun se on niin myöhään, niin ei oo ihan parhaassa terässä enää silloin.

PS: Fresher's Flu vaan pahenee. :( Kohta laatikollinen nenäliinoja kai jo kulutettu... Argh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti