keskiviikko 29. syyskuuta 2010

Fresher's Flu

Huaah, se on iskenyt. Hemmetin kurkkukipu. Todella kauniin kuulosta kun köhin koko ajan. Itseasiassa toi kurkku ei olle enää niin kamalan kipee, mutta tää köhiminen alkaa ottaa päähän (etenkin luennoilla ja seminaareissa...) Mut onneks kaikilla muilla tuntuu olevan sama. Kävin muuten alkuviikosta rekisteröitymässä yliopiston "terveysasemalle" sellainen se kai on... Huvittavaa, kun seinässä lukee "University Surgery" Mä todella toivon, et siellä ei harjoiteta jotain kirurgeiksi opiskelevia XD Mutta siis nyt niillä on mun tiedot siellä, niin voin sit koska vaan mennä sinne. Ihan hyvä juttu.

Nyt on tältä viikolta enää yksi luento jäljellä, sekin huomenna vasta viiden aikaan iltapäivällä. Eilispäivä oli ihan selvästi pahin. Neljä tuntia :D Se kuulostaa naurettavan vähäiseltä, mutta kun joutuu neljä tuntia keskittyyn tosi tarkkaan kaikkeen ja joka paikassa luetellaan 50 kirjaa, jotka pitää lukea niin ei enää kauheesti naurata.

Eilen illalla käytiin Student's Unionissa muutamalla. Ja siis ihan oikeesti muutamalla. Otin kotoisasti yhen Kopparbergin (<3) päärynäsiiderin ja sit semmosen juoman nimeltään snake bite. Snake Bitessa on sekaisin jotain mehuu (sellasta punasen ja liilan välistä... ), olutta ja siideriä. Se on oikeesti paremman makuista, kuin miltä se kuulostaa :D Tultiin takaisin kämpille jo 11 maissa ja sitten mulle iski joku kumma ahkeruus (äiti tietää, mun taipumuksen yösiivoukseen...No tää oli vähän sama) ja aloin opiskeleen. Tai no siis kirjoitin kaikkien mun eri kurssien aikataulut papereille ja merkkasin esseiden yms palautuspäiviä kalenteriin ja kiinnitin kaikki tohon mun ilmoitustaululle. o.O

Ja sit juur kun aloin nukkuun, niin joku koputtelee ovia ja komentaa juhliin. En kyl reagoinu mitenkään, olis perhana tulla 10 minuuttia aiemmin. =D

Vaatteet alkaa pikkuhiljaa olla loppu, et täytyis varmaan ostaa pyykinpesuainetta ja etsii se pyykkitupa. Mutta aika kallista, kun kuulemma yks pesukerta maksaa noin 3 puntaa... Et ei kyl ihan koko ajan kannata olla pesemäs pyykkiä.

Craig sano, et se oli eilen ollut kurssilla ja tavannut oikean suomalaisen! Ja se oli käskenyt sen jopa kirjoittaa kännykkäänsä suomeks, et voi todistaa mulle et oikeesti tapas suomalaisen, joka puhuu suomee :D Se tyyppi pitää mua varmaan ihan sekona. Mut hei, en mä uskonu heti Michaeliakaan, et Vesa puhuu suomee ja olin oikeessa, koska ei se mitenkään tosi hyvin puhunu... :D Mut siis jos Craig nyt puhuu totta, niin se tarkoittas, että täällä on fresherinä joku toinenkin suomalainen. Jännittävää. :)

Hui perjantaina alkaa jo lokakuu, ja Heidi tulee! Ihanaa.

Byäääh, täytyis kai jossain vaiheessa jaksaa raahautuu johonkin apteekkiin ostaan strepsilsii tai jotain...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti