perjantai 15. helmikuuta 2013

3 vuotta

Mulle iski eilen illalla ihan kamala ikäkriisi, kun tajusin että oli penkkaripäivä. Tarkalleen siis kolme vuotta mun penkkareista. Samalla tajusin, että he jotka nyt juhlivat penkkareitaan eivät olleet vielä edes lukiossa kun mulla oli kirjoitukset!





Vaikka mä oonkin vakaasti päättänyt pysyä ikuisesti 21-vuotiaana, niin kyllä tuo nyt hieman järkytti. Niinpä mä menin fiilistelemään katselemalla vanhoja kuvia. Jätin suosiolla julkaisematta kuvia potkiaisista tai muutenkaan mistään, missä näkyy muita ihmisiä turhan tarkkaan tai turhan mielenkiintoisissa oloissa... (Niitä tosin löytyy edelleen facebookista yllin kyllin).



Oltiin Viltsun kans tikrui!




Tää kuva hymyilyttää vieläki. Lotta ja Antti tuli koululle katsomaan meidän lähtöä ja keräsivät tällaisen saaliin. Onneksi tulivat alkuun, loppu kohden alkoivat meinaan karkit jo loppua :D


Sussu ja mä otettiin abiristeily asteen rennommin.

Ja eksyin sitten katselemaan myös vähän kuvia lakkiaisistakin. Ei niistäkin voi olla jo melkein kolmea vuotta! Uskomatonta, että kaveritkin ovat aikalailla Suomen päässä pysyneet samoina. Heidin kanssa oltiin kavereita jo ennen lukiota, mutta Viltsun, Juhan, Marikan ja Sussun kanssa ystävystyin paremmin vasta lukiossa. Mitä mä tekisinkään ilman teitä rakkaita! Mitä nyt vähän saatoin unohtaa Juhan tossa pariksi kuukaudeksi... Ups.

Huomenna juhlistetaankin sitten taas parin uudemman ystävän synttäreitä porukalla. Vähän pelottaa jos seuraavatkin kolme vuotta menevät yhtä nopeasti ohi. Mutta toisaalta jos ystävät (uudet ja vanhat) pysyvät edelleen matkassa mukana niin mikäs tässä. :)



Paras yo-kuva koskaan.


1 kommentti:

  1. vähä kerkesin ensin pelästyyn et tääl on jotain aivan kauheita kuvii baarist mut ei onneks :DD sillon voin kyl sanoo et en oo edustanut kovin hyvin... heh

    VastaaPoista