keskiviikko 13. helmikuuta 2013

The reason i don't go shopping

Oon aika tyytyväinen siihen, ettei mulla ole täällä niin kamalasti sellaisia ystäviä, joille hankkisin synttärilahjoja, koska se tarkoittaisi shoppailua. Taisin viimeksi käydä täällä shoppailemassa ennen joulua ja silloinkin jouluostoksia (plus kengät itselleni...). No menin sitten tänään etsimään Annille ja Virvalle synttärilahjoja ja löysinkin jotain, mutta enpäs kerro mitä! Sen sijaan voin kertoo mun omista ostoksistani.

Aivan niin, koska mun kohdallanihan shoppailu tuntuu varsin usein ajautuvan siihen, että olen Dorothy Perkinsillä kasa mekkoja sylissäni suuntaamassa kohti kassa. Niin kävi tälläkin kertaa. Puolustuksekseni on sanottava, että mä kyllä tarvitsin mekon sinne Katjan häihin! Mutta niitä kahta muuta mekkoa en ehkä olisi tarvinnut. Toisaalta DP:lla sattui olemaan -25% opiskelija-ale käynnissä, joten hei mähän suorastaan säästin rahaa! Lisäksi mä ostelin sieltä viimeksi mekkoja syyskuussa ja DP on käytännössä ainoa paikka josta ostelen vaatteita. (paitsi sukkahousut Primarkista ja kengät New Lookista, niin ja alusvaatteet Marsk&Spenceriltä, mutta en ole noitakaan nyt kauheasti ostellut!) Jos seuraavaksi sitten ostaisi vasta valmistujaisiin mekon?


Tätä ajattelin vähän niihin häihin, kun istui aika kivasti päälle. :)

Ja tähän mulla ei oikeasti ole mitään muuta syytä kuin se että se on pitsiä. Ja mä oon ehkä vähän addiktoitunut pitsiin..
Ostin mä sitten vielä näiden lisäksi Vichyn naaman pesuaineen ja toisen Vichyn tököttimen missä on cleanser, scrub ja mask kaikki samassa. En ottanut niistä puteleista mitään kuvia, koska mä en todellakaan ymmärrä noista ihonhoitotuotteista sitäkään vähää, kunhan lätkin naamaani. Niin ja kivan kaulakorun ostin myös. :)

Ikävänä uutisena tuli tänään se, että 70s bileet siirtynevätkin ensi kuulle, koska Virva on edelleen kipeänä. Höh! Drinksuille mennään kuitenkin lauantaina juhlistamaan niitä synttäreitä. Kumman noista kahdesta sitten laittaisikaan päälleen, jos tuota pilkullista säästäisi sinne häihin?

2 kommenttia:

  1. Laita toi pitsinen, aivan ihana ! Toisaalta noi kaikki on ihania, haha. Mä varmaan sen mun lainanhakureissun jälkeen ajaudun sata varmasti DP:lle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä vähän itekin ajattelin! Eli sen mä siis laitan. :D Ehkei sun kannatakaan hankkii sitä lainaa...

      Poista