sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Moody week

Tällä viikolla ei ole ollut paljoa kirjoiteltavaa. Viime lauantaina tosiaan juhlistettiin vähän Annin ja Virvan synttäreitä ja oli mukavaa. Kuten aina. :) Tiistaina juhlittiin uudellen Virvaa ihan oikeana syntymäpäivänä.

Muuten olinkin sitten tämän viikon vähän alamaissa ja nysväsin kotona ihan masentuneena. Tarvitsen aina välillä muutaman päivän tauon kaikkeen, että saan taas kerättyä itseni kasaan ja noihin muutamaan päivään kuuluu olennaisena osana itsesäälissä rypeminen. Anteeksi siis niille, jotka joutuivat siitä kärsimään; Anni, Virva, Viltsu, Heidi, James ja Joe. Nyt olen taas back to normal!




Torstaista lähtien olen ihan oikeasti lukenut päättötyöhöni! Tiedän! Uskomatonta! Ja niin mua. En todellakaan saa sitä tehtyä perjantaihin mennessä, jolloin pitäisi palauttaa viimeinen draft, mutta olen onnekas ja uskon että supervisorini suostuu lukemaan tuon myöhemminkin ja antamaan vielä palautettakin. Vaikka olenkin pakoillut Paulia viimeiset pari kuukautta... Toivoa tuo nyt kuitenkin se, että olen taas hieman innostunut tuosta aiheestani ja ihan mielenkiinnolla lukenut artikkeleita ja kirjoja. Kaksi kuukautta aikaa deadlineen. Mä pystyn tähän!

Tänä yönä ajattelin valvoa ja katsella Oscarit kun on tullut aika monta ehdolla olevaa leffaakin katsottua kerrankin! Nyt pitäisi vain löytää jokin hyvä stream netistä, kun ei ole telkkaria. Tai eipä siitä telkkaristakaan taitaisi hyötyä olla kun suorana Oscarit Britanniassa näyttää vain Sky eikä meillä mitään maksullisia kanavia ole. :(

Huomenna taidan poiketa pitkästä aikaa (sitten viime tiistain) Portersissa. Eräitä häälahja-asioita kun täytyy puhua. Ensi lauantaina kun olisi sitten ne kauan odotetut häät edessä! Jee!

Kaiken kaikkiaan siis vähän masentavan viikon jälkeen on asiat taas kohdillaan. Kevätkin jo pikkaisen välillä lupailee tuloaan, vaikka hemmetin kylmä onkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti