tiistai 12. helmikuuta 2013

February

Nää viikot menee jotenkin kamalan nopeasti nyt eteenpäin. Nyt on jo yliopistolla viikko 6 tätä semesteriä, eli aletaan tämän viikon jälkeen olla puolivälissä. Enää 6 viikkoa luentoja tämän jälkeen! Apua! Päättötyö ei edelleenkään etene, mutta sain pientä levollisuutta mieleeni siitä, että sain viime perjantaina takaisin historian esseeni. Siis sen, jonka kirjoitin yhdessä päivässä joululoman jälkeen. Olen varmaankin salaa jokin nero, sillä sieltähän paukahti paras arvosana, jota olen kaiketi koskaan saanut (tai ainakin sitten ekan vuoden jälkeen)! Tämä iloinen yllätys sai mut laskeskelemaan, että millaiselta näyttää mun päättöarvosana tällä hetkellä ja 2.1. sieltä olisi sittenkin tulossa! Olin jo mielessäni luovuttanut edes haaveilemasta paremmasta kuin 2.2. ja siis turtunut ajatukseen, että Portsmouthiin jäädään, ei mua muualle huolitakaan, mutta nyt ovat taas ovet avoimina!



Tosin Edinburgh alkaa myös vaikuttaa hieman poissuljetulta ajatukselta ihan vain johtuen siitä, etten ole vieläkään hakenut, mutta totta puhuen, ei mulla ole aikaa ja pitäisi ne suosituksetkin saada. Brightonin reissun jälkeen kuitenkin innostuin hieman Sussexin yliopistosta. Ja onhan tässä sitten Pompey ja Southamptonkin vaihtoehtoina tässä lähistöllä. Loppujen lopuksi on alkanut kuitenkin tuntua siltäkin, että sinne kauas pohjoiseen lähteminen tuntuu hieman vastentahtoiselta. Asiat muuttuvat paljon muutamissa kuukausissa. Kesällä vielä uhosin, etten jää lähellekään Portsmouthia kun täältä valmistun.

Viikon aikana ei sinänsä ole tapahtunut tuon ilouutisen lisäksi paljoa muuta. Olen laiskotellut jälleen kerran oikein olan takaa. Välillä musta tuntuu, että olen maailman laiskin ihminen. Perjantaita piristi tuon esseen lisäksi paketti kotoa! Tuntui, ettei mikään voi lannistaa päivää, kunnes näin taas hiiren keittiössä! Hyi!

Lauantaina jaksoin raahautua kuitenkin Portersiin katsomaan Karoliinaa ja Mortieta jotka tulivat Brightonista käymään. Ilta olisi ehkä joiltain osin voinut mennä paremminkin, mutta oli tosi kiva nähdä Karoliinaa ja kuulla vielä vähän lisää siitä Sussexin yliopistosta ja Brightonista. Mortien mukaan tulisi halvaksi asua veneessä, jos sinne muutan. :)

Chicken caesar salad

Maanantaina käytiin Annin kanssa syömässä Slug & Lettucessa herkkua ruokaa. Nam nam, voi mennä toistekin, etenkin maanantaina kun ruokaa saa -50%.

Super Trabi piristää mun päivääni aina matkalla Frattoniin.

Huomenna olisi luvassa seminaari ja sen jälkeen hieman syntymäpäivälahjojen metsästystä. Torstaina taas seminaari ja perjantaina luento. Sitten koittaakin lauantai ja Virvan ja Annin 1970-luku teemaiset synttäribileet. Ja ensi viikolla onkin sitten pakko alkaa pakertaa sen päättötyön kanssa, näin mulle jää vajaat kaksi viikkoa saada se draft-kuntoon, että voin antaa sen supervisorille 1.3. Ja sen jälkeen alkaa lähtölaskenta lopullisen työn palauttamiseen 26.4. Iik! Mut hei, mullehan riittää siitä 2.2:kin nyt! No panic.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti