keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Paparazzi

Tässä on nyt taas vähän kuvia näiltä seuduilta. Ekat neljä on tuolta pääostoskadulta, joka on tossa ihan vieressä. Sieltä mä oon melkein kaiken ostanut, kun sieltä löytyy Tescokin, josta löytyy varmaan kaikkea mahdollista... Sinne Gunwharf Quaysiin en oo kyllä shoppailu mielessä vielä uskaltanutkaan mennä pahoittaan mieltäni niillä hinnoilla... Ja se ois muutenkin tuolla kauempana keskustasta. Mut kävin kyllä siellä kääntymässä, mutten ostoskeskuksessa...





Sitten tässä alapuolella on joku epämääräinen rakennus, joka on tässä ihan täysin asuntolan viereisen aukion vieressä, mutta mulla ei oo aavistustakaan, mikä toi on.. Jossain siinä lähistöllä on joku kyltti joka osoittaa ehkä semisti siihen suuntaan ja siinä lukee jostain teatterista jotain... Et ehkä se on teatteri...


Ja sitten tässä on sillä samaisella aukiolla oleva patsas kuningatar Victoriasta:


Ja sitten tässä näkyy asuntola (tai kakskin tossa oikealla on James Watson Hall ja vasemmalla Bateson, eli se missä mä asun. En kyl tiedä, asuuko tossa korkeessa osuudessa ketään.. Me ainakin asutaan tossa kauempana, jossa on siis enää neljä kerrosta. Ja James Watson Hallin tyypit on rikkaita paskiasia... Ne maksaa viikossa toista sataa vuokraa (vrt. mun 74£) Eilen alakerran pippaloissa oli muutama poika James Watsonista, ja sanoivat et: "No ei me viittitä valehdellakaan, se on aika makee paikka" Joopa joo, joku sano, et meidän asuntola on entinen vankila... Se selittäs nää seinät kyllä...



Asuntola eri sivulta:



Sisäpihaa:



Ai niin ja rautatieasema, jolle mä saavuin silloin lauantaina, sekin on ihan asuntolan vieressä... Sen matkan olis jaksanu raahata jopa sitä painavaa laukkua...



Ja mun päivän ruoka, Nam nam. Osasin tilata subia englanniks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti