maanantai 20. syyskuuta 2010

What is wrong with me?

Tulee oikein kiltti olo, kun päättää jo toisena iltana jäädä kotiin ja opiskella kunnolla tänään saadut kirjaset. Okei, syynä toki saattaa olla sekin, että kun tänään ei ole mitään erityisempää ohjelmaa, niin yritän tällä tavoin säästää itseäni seuraaviin iltoihin.. Mutta kumminkin..
Huone ovelta

Tosin tämä illuusio kiltistä opiskelusta katkesi nyt tähän kun tulinkin kirjoittamaan tätä... Mutta ei sitä voi oikeasti putkeen kauhean kauaa ajatuksella lukea noita hienoja tavoitteita, joita noissa lapuissa asetetaan joint honoursien opiskelijoille...

Tänään kun mun henk.koht. ohjaaja selitti sitä, että meillä, jotka opiskelee kahta ainetta voi olla sellaisiakin viikkoja, et kun muilla on luettavana kirja ja palautettavana joku essee, niin meillä sit on tuplasti, kun on molemmista aiheista... Ja mun kun täytyy kyl varmaan löytää vielä joku, joka suostu vähän silmäileen ne mun esseet etukäteen, ettei ne nyt oo ihan täynnä kielioppivirheitä... Tuntuu, et sanojen kirjottamisessa ja tavaamisessa ja sillai oon parempi, kuin osa näistä paikallisista, mut sit tietty semmoset jutut kuin sanajärjestykset, prepositiot yms ja puheessa ääntäminen on vaikeempii..

Huone ikkunan luota katsottuna
Mutta se poliisi, joka esitteli meille paikkoja luuli, että mä oon hollantilainen =D Ja sit kun sanoin, et oon Suomesta, niin eka kommentti oli se, et se oli juur puhunu jollekin suomalaiselle, joka sano, et meillä on talvella -30c kylmää... Korjasin sit kyllä, et voi olla, mut harvemmin kyl ihan niin kylmää. Ja et esim tänä kesänä sit taas kyl nousi sinne +30 asteeseenkin... :D

Päivän ostokset: kengät, vyö ja laukku, ei oikein erotu, muttei ollu oikein mitään hyvää alustaa kuvaamiselle.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti