sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Cologne part 2

Me ei lähdettykään kotiin vielä aivan heti kokouksen päätyttyä. Lauantaina suunnattiin kokouksen jälkeen ensin syömään italialaiseen vähän pizzaa ja siitä jatkettiin seuraamaan iltaohjelmaa, eli Tuija Komin konserttia. Ja saatettiin me siitä jatkaa vähän juomista vanhassa kaupungissa...

Dom sisältä

Rein

Tuija Komin konsertista


Sunnuntaina suurin osa porukasta olikin jo lähdössä kotiin, mutta mä olin vasta tapaamassa vanhaa kaveriani, joka oli aikanaan vaihtarina Forssassa ja sattuu tosiaan olemaan kotoisin Kölnistä. Katrin näytteli meille paikkoja ja käytiin muunmuassa ihastelemassa Domia ja lukkoja sillalla sekä poikkesimme iltapäiväkahveilla. Virvan kanssa käytiin vielä syömässä ja nautittiin viimeisestä illasta hotellin aulassa.

Me saatettiin käydä ostaan makkaraa, leipää ja juustoo lähikaupasta
hotellihuoneeseen. Ei Englannista saa mitään tollasii herkkui



Ihan oikeesti
Maanantaina oli meidän paluupäivä. Vietiin kapaasimme rautatieasemalle säilöön ja suunnattiin syömään Hesburgeriin, joka oli juuri avattu Kölniin ja vähän ostoksille. Kummankaan ei toki ollut tarkoitus ostella mitään, mutta yllättäen matkaan tarttui kaikenlaista. Mä en koskaan onnistu menemään Deichmanille ilman että lähden ainakin yksien uusien kenkien kanssa ja tällä kertaa löytyi toisestakin paikasta uudet kengät. Kummatkin maksoivat kuitenkin alle 10 euroa, joten en mä rahallisesti sinänsä kamalasti käyttänyt... Niin ja saattoi sitä matkaan tarttua myös pari uutta huivia.


Kengät ja kuvassa näkyy mun Dorothy Perkinsiltä ostamani uusi kolttukin
Ja toiset kengät.

Tota oli kaivattu
Hesburger oli aika tyhjillään :/ Toivottavasti suosio lisääntyy ja
laajentavat vaikka Englantiinkin. Voisivat mun puolestani aloittaa täältä
etelärannikolta.

Paluumatka sujuikin sitten aika leppoisasti matkaeväinä kun oli vielä muutama tölkki kölschiä.

Huumorin taso on tätä luokkaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti