torstai 23. toukokuuta 2013

Makeover and Clubbing

Heidi saapui siis mun ilokseni tänne tasan viikko sitten, torstai-aamuna. Yksi suunniteltu homma tälle reissulle oli, että Heidi sai tehtyä yhden osan päättötyötään täällä ja mä siis sain pienen makeoverin ja hellimispäivän. Ajateltiin tehdä se heti ekana päivänä pois alta, mikä varmaan olikin ihan fiksua koska siihenhän menikin noin viisi tuntia!


Ensimmäisenä leikattiin mulle takaisin otsis, joka oli jo pitkään ollut niin ylikasvanut, että olin suosiolla pitänyt sitä pinneillä ylhäällä.
Ennen...
Mun hiuksia ei oltu ollenkaan värjätty noin 1,5 vuoteen. Ollaan vain laitettu raitoja ja sävytteitä, koska ollaan yritetty vaalentaa tätä mustasta ruskeaan (missä Heidi on muuten onnistunut loistavasti ottaen huomioon, että mulla oli sitä mustaa väriä ollut hiuksissa 5 vuotta ja aina oli vain värjätty uudestaan päälle!) Nyt kuitenkin Heidi laittoi myös ihan väriä, enkä kyllä oikein edes pysynyt perässä, että kuinka montaa! Oon todella tyytyväinen tähän nyt, koska sen 1,5 vuoden aikana mun oma maantien harmaa hiukseni oli jo aika hallitseva väri tuolla päässä ja se on kyllä edelleen ihan yhtä tylsä ja jotenkin kylmä väri kuin ennenkin. Nyt on taas vähän lämpöä kehissä ruskean myötä.

Pelokkaana odottelen, että mitä tuolta folioiden sisältä paljastuu
Heidin mallit ovat kaikki siitä onnekkaita, että saadaan myös ripsien pidennykset! Iik! Nyt on taas ihanat räpsyt ja varailin näille jo huoltoakin kunhan olen taas Suomessa. (Ihanaa kun ei tarvitse käyttää maskaraa!)

Tadaa!

Lopuksi mut vielä meikkailtiin ja mun hiukset kiharrettiin, jonka jälkeen suunnattiin seafrontille ottamaan muutama kuva tästä luomuksesta.





Torstai-iltana käytiin myös katsastamassa mun ens vuoden kämppääni, joka on melkoisen ihana. Oma kerros, jossa oma huone, iso sänky (!) ja oma kylppäri. Aivan upeaa!



Perjantaina käytiin shoppailemassa ja illalla suunnattiin vähän klubittamaan Popworldiin. Popworld on siis entinen Babylon, josta mulla on melko mielenkiintoisia muistoja ekalta yliopistovuodelta. Olin hieman epäilevällä mielellä tuosta perjantai-illan suunnitelmasta, koska en ole oikeastaan koko tänä vuotena käynyt täällä klubeilla, enkä kyllä ole sitä kaivannutkaan, mutta oli meillä lopulta tosi kiva ilta. Popworldiin ei onneksi tarvitse mennä niin tosissaan, kun musiikkikin on suurimmaksi Sclubia, Shania Twainia ynnä muuta cheesyä. Mua ainakin koko paikka lähinnä huvitti.

Tän kanssa mä olin salakavala, ja siirsin pillini tohon juoman yläosaan.
Eli join oikeastaan vaan sitä mehua samalla kun Heidi-parka joi
 pohjalta alkoholin.


Jollakulla saattoi ehkä mennä vähän lujempaa ja olla vähän huonompi olo seuraavana aamuna, mutta mä oon ilmeisesti treenannut tarpeeksi ja olin aikalailla ookoo. ;) Lauantai-iltanakin kuitenkin jaksettiin jo katsella Euroviisuja joista kerronkin varmaan vähän lisää myöhemmin.




1 kommentti:

  1. hei!!! mää join kyllä huomattavsti enemmän kuin sää!! joten mulla oli kaikki oikeus voida hieman pahoin yöllä :DD ja määhän olin suht hyvässä kunnossa seuraavana päivänä!

    VastaaPoista