keskiviikko 17. lokakuuta 2012

A Break

Mulla on nyt meneillään luova tauko päättötyön teosta. Olen nyt aamupäivän aikana saanut puoliksi referoitua koko homman ja loppuosaa pitää vielä hioa ja sitten ne lähteet sinne loppuunkin. Voiton puolella aletaan kuitenkin jo olla. Jos nyt tämän tauon jälkeen jaksaisi olla ahkera ja tehdä koko homman loppuun tämän illan aikana. Sitten saisin viedä sen jo huomenna yliopistolle ja käyttää huomisen päntäten Ranskan vallankumousta näin vaihteeksi.

Kuvapläjäystä tältä viikolta. Kuten huomata saattaa, Portersissa on tullut viihdyttyä parinakin päivänä ja päättötyö on siinä ohella jäänyt vähän vähemmälle, mutta onneksi olen nyt tänään ollut ahkera.
Hölmö hymy


Jasonin ostos. Tyyppi ei syö enää mitään muuta kuin kananugetteja ja ranskalaisia. Voitte vain kuvitella millainen ällöttävä rasvan haju tässä koko talossa leijailee. Yök :(


Päästin Ellin leikkimään puhelimellani ja instagramilla, joten seuraavat kuvat ovat kaikki Portersista maanantailta tai tiistailta sekä Albert Roadilta.














"Beer is the proof that God loves us and wants us to be happy"



Tom ja Jason tilasivat viime viikolla pizzaa, mutta koska pizzat tulivat myöhässä sai Tom £10 tililleen Dominosiin, me tietenkin fiksuina päätimme käyttää ne eilen kun sai kaksi yhden hinnalla. Eli toisin sanoen: ilmaista pizzaa! (Mun laihis etenee hyvin)

Harvemmin oon onnistunut pitämään jotain uutta vaatekappaletta kaapissani kuukauden ennen kuin vetäisen sen ekan kerran päälle, mutta niin pääsi käymään tämän kanssa. Ihastuinkin sitten tosin mekkoon niin, että pistin sen päälleni sekä maanantaina että tiistaina Portersiin mennessäni. Maanantaina vain seurana olivat harmaat housut ja tiistaina sukkikset.












Mun uusi FB-profiilikuva! Viltsulta ehdinkin jo kysellä, että pitäisikö mun huolestua tästä itserakkaudestani kun katselen tätä kuvaa uudelleen ja uudelleen ja tykkään siitä! Kerrankin onnistunut kuva! Tai siis, niin kuin Viltsu sanoi niin minkäs sille voi jos vain on niin kaunis, ettei vain yksinkertaisesti saa huonoa kuvaa itsestään...


Jospa sitä sitten kohta söisi pizzan jämät jääkaapista, häiriköisi ehkä Tomia ja sitten kohta ... jossain vaiheessa jatkaisi sitä opiskelua. Onneksi pääsen lauantaina palkitsemaan itseni Lontoon reissulla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti