sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Akkuja lataamassa

Kun oon viimeksi kirjoittanut tänne, olin pelkkää hymyä ja iloa, mutta torstaina iski aikamoinen uupumus. Oikeastaan koko homma ei todellakaan liittynyt kouluun tai unenpuutteeseen, vaan ihan henkisellä puolella tuntui, että voimat loppuvat. Nukuin to-pe yönä kellon ympäri ja aamulla herätessä tuntui, että haluan vain maata tässä ja tuijottaa kattoon.
Keskiviikkona pubiin. Not a good idea.

Tilannetta ei todellakaan auttanut kämppikseni Becky joka juoksi oveni takana kyselemässä miten voin ja lähetteli tekstareita. Beckylle tuntuu olevan kamalan vaikeaa ymmärtää, että joku ei halua jutella ihan kaikesta eikä halua että joku on koko ajan järjestämässä jotain ihme showtaan mun huoneessani, mun yksityisessä tilassani. Tomille olen jo sanonutkin, että tohon Beckyyn mulla kyllä menee hermot jossain vaiheessa. Saa nähdä kauanko kestää.

Joka tapauksessa mun masennukseni tila alkoi siinä vaiheessa olla sellainen, että olin todella tyytyväinen, että olin luvannut mennä Annin ja Adamin luo perjantaina seminaarin jälkeen.

Gosport ferry
Otin siis lautan Gosportiin ja tapasin Annin toisella puolen tota veden kaistaletta. Oli ihanaa päästä juttelemaan jonkun kanssa, joka ymmärtää ja jonka kanssa voi ihan rauhassa jutella kaikesta. Vietimme siis iltaa viinin ja Big Brotherin parissa. Niin ja haettiin me myös kiinalaista ja käväistiin pubissa. Ihanaa rentoa olemista. Kaiken höpöttämisen jälkeen päästiin nukkumaan "jo" neljältä aamulla. Aamua tai no siis iltapäivää vietettiinkin sitten edelleen BB:n parissa.
The morning after

Vihaan esitellä mun nakkisormia, mutta katsokaa, kuinka ihanat kynnet Anni mulle taiteili

Vaikka reissun jäljiltä väsyttääkin, niin nyt on paljon parempi mieli ja se alkuperäinen syy siihen masennukseenkin setviytyikin sitten perjantai-iltana ja nyt on taas hymy palannut. Ja sääkin muuttui taas ihanaksi!





Kotona vielä pystyin jatkamaan tänä iltana tätä rentoutumistani, koska olenkin yksin kotona! Becky lähti Oxfordiin juoksemaan maratonia, Tom tulee vasta huomenna Pohjois-Irlannista ja Jason lähti kavereidensa kanssa baariin, he kyllä tulevat jossain vaiheessa takaisin, mutta ainakin nyt illan sain olla rauhassa. Nautinkin siitä ottamalla piiiiitkän kylvyn, kuuntelemalla klassista musiikkia, syömällä popcornia (ja aiemmin italian pataa) ja katselemalla viimeisimmät kaksi jaksoa Greyn Anatomiaa.




Sain noi kylpyankat, joiden sisällä oli siis vaahtokylpyyn sitä ainetta, jo kaksi vuotta sitten, mutta syystä tai toisesta niitä ei ole tullut koskaan käytettyä ennen tätä iltaa. 




Tänä iltana hellin itseäni myös näillä kavereilla

Joo joo, tuhlaan ihan liikoja ebayssa, mutta ihan totuuden nimissä mulla ei ole ollut kunnon lompakkoa vuosiin. No nyt on. Ja öh... Saatoin sortua ostamaan toisenkin samantapaisen mutta eri värisen river islandin lompakon, jonka pitäisi saapua ensi viikolla.


Köyhä opiskelija :( Ei edes yhtä punnan kolikkoa vaan pelkkiä hiluja




3 kommenttia:

  1. Siisti toi lompakko ! Köyhällä opiskelijalla on seteleitä ;D Mistä oot löytänyt noita neutrogenan grapefruit tuotteita kun en ite löydä mistään :(

    VastaaPoista
  2. Haha! No mut ei kannata katsoa pankkitilin saldoa. :D Ihan Bootsilta mä noi taisin ostaa, ainakin viime vuonna niitä oli siellä.

    VastaaPoista
  3. olipas hauska lukee sun pakoreissua, kun syykin selvisi :DD

    VastaaPoista