maanantai 8. lokakuuta 2012

RIP Bed

Eilen tosiaan otettiin vähän viiniä kämppisten kanssa ja meni se laihiskin taas miten meni, kun tilattiin pizzaa. Tarkoitus oli luonnollisesti tänään sitten nukkua oikein pitkään. Ensimmäisen kerran heräsin kahdeksalta ihan itsekseni, mutta päätin jatkaa uniani. Vähän ennen yhdeksää alkoi sängystä kuulu kummallisia ääniä ja tuntuikin vähän oudolta. Hyppäsin ylös ja totesin, että sängyn seinän puoleinen reuna oli sitten valahtanut.

Eihän tässä vielä valmiiksi ollutkaan huono omatunto siitä laihiksen laiminlyömisestä ;)


Totuudessa tää sänky taitaa olla aika vanha ja olen vain onnellinen, ettei se koskaan silloin päättänyt hajota, kun hyppelen siitä ylös ja alas kun yritän ylettyä saamaan tavaroita vaatekaapista tai noista muista kaapeista.



Olen nyt sitten tuntitolkulla odottanut vuokraisäntää katsomaan tuota, mutta eipä ole kuulunut. Mun piti tänään mennä juttelemaan Orangen tyypeille mun puhelinliittymästä, että saisin sen vaihdettua parempaan, jossa olisi enemmän nettiä käytettävissä, mutta taisi nyt sekin siirtyä huomiseen kun en voi tästä oikein mihinkään lähteä.

Ei oo mun maanantai. Mutta onneksi eilen oli hyvä ilta ja hymyilytti kovasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti