keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Lokakuun helteitä odotellessa.

Voin melkein luvata, että tästä alkaa Englannissa lämpöaalto. Mulle meinaan saapui tänään postissa takki! Viimeinkin! Asosilta (Asokselta? miten se taipuu?) tilasin pari päivää sitten kun hermostuin tähän jatkuvaan paleluun ja pelkässä neuleessa vesisateessa kävelyyn. En nyt oikein tiedä, onko tuokaan mikään syystakki, tai siis Suomessa olisi, mutta täällä toi taitanee hoitaa mulla talvitakinkin virkaa.



Takki on kokoa liian iso, mutta oikeaa kokoa ei ollut ja onhan toi siitä hyvä, että saan sitten rauhassa tunkea niitä neuleitani tuon takin alle. Pakko myöntää, ettei tämäkään nyt oikein ollut se unelmatakki, jota olen jo vuosia etsinyt. Ajattelin kuitenkin, että jos olen kyseistä takkia nyt etsinyt viimeiset viisi vuotta enkä ole löytänyt, niin todennäköisyys sellaisen löytymiseen ennen kuin jäädyn kuoliaaksi tuolla ulkona, on aikas pieni.






Joka tapauksessa olen nyt melko varma, ettei tuolle takille nyt olekaan käyttöä, koska helteethän tässä täytyy alkaa! Tänään paistaa jo aurinkokin ekaa kertaa aikoihin!

Sänky tuli muuten korjattua heti silloin maanantaina, kun Josh saapui paikalle ja pitäisi nyt olla vähän tukevammin kiinni tuolla seinässä. Toivotaan näin.

Toi näyttää aika ällöltä, mutta maistui hyvälle!

Nyt olen yrittänyt piilotella huoneessani, sillä Tom lähti Lontooseen perjantaihin asti ja olen Beckyn armoilla täällä. Onneksi silläkin taitaa olla joku rauhallisempi kausi menossa kun ei koko ajan väijy mun oveni takana. Tom sen sijaan ärsyttää laittamalla viestejä siitä, kuinka hieno hotellihuone sillä on ja äskön tuli viesti että oli saanut Samsungin galaxy tabletin. -.-
Sunnuntai-ilta: viiniä, pizzaa (ups), xfactoria ja hölmön kämppiksen paluu Pohjois-Irlannista. 

Mun pitäisi ahkerasti vääntää tota päättötyön introductory chapteria, mutta jotenkin tunnun koko ajan lykkäävän sen tekemistä. Ei tarvinnut Virvan kamalasti mua eilen houkutella Portersiin.



Ja taas näitän mun punnan ebay ostoksiani. Nyt olen kyllä vähän rajoittanut, enkä ole tilaillut uusia juttuja. Toisaalta pari juttua on vasta tulossa... 





3 kommenttia:

  1. Haha sulla on tommonen samanlainen kuivausteline, mitä meillä ennen oli. Ei pahemmin t-paitoja kuivatettu ! Ja toi takkihan näyttää supersiistiltä, ainakin noitten sun yökkärihousujen kaa :---)

    VastaaPoista
  2. Joo, tossa tosiaan ei kuivu kun tyyliin Tomin boxerit ja noi vessan matot, kun ei siinä mitään enempiä määriä/isompia saa millään kuivaks. En oo varma onnks noi matotkaan vieläkään kuivia. Mä valkkaa pyykkipäiväni niin, et saan ulos kuivuun ;) Haha! Piti kirjoittaa et kattokaa mun sexyjä housuja. Eilen oli taas sellainen päivä kun elin niissä...

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva takki! ja söpö koru! munki pitäis vähän rajottaa mun ostoksia hahah...

    VastaaPoista