keskiviikko 14. marraskuuta 2012

What A Day



Ei pitäisi näköjään kirjoittaa tänne, ettei ole oikein mitään tapahtunut, sillä hetihän sitä alkaa sitten tapahtua. Otin tänään vähän yhteen Beckyn kanssa. Mä vihaan, vihaan, vihaan mitään yhteenottoja ja olisin mielelläni välttänyt tänkin. Oon todella huono ees suomeks tappelemaan kenenkään kanssa. Jotenkin vaan ne mun vähäisetkin verbaaliset lahjat katoaa siinä vaiheessa kun oon vihanen, joten yleensä välttelen konflikteja ja jos oon vihainen niin ennemmin mökötän. Kysykää vaikka Tomilta.






Tänään kuitenkin ärsytys siitä, että lämmitys oli päällä tällaisena aurinkoisena ja lämpimänä päivänä ja Beckyn jatkuva utelu siitä, miksi oon vältellyt sitä ja suoraan sanoen jättänyt huomioimatta sen täysin, saivat mut niin kiukkuiseksi, että vastasin sitten kyselyyn ihan rehellisesti. Oikeastaan tätä ei kyllä mun osaltani voi edes sanoa tappeluksi, koska mä vain tyynesti vastasin, että oon todennut paremmaksi vältellä Beckyä, koska jos puhun hänelle, hän alkaa seuraamaan minua kaikkialle, eikä anna hetken rauhaa.




7


Tästä ei tietenkään seurannut mitään hyvää, vaan Becky alkoi huutaa ja lopulta lähti ovet paukkuen huoneeseensa. Mulla oli enemmänkin huono omatunto siitä, että mulla ei ollut huono omaatuntoa. Lähinnä olin helpottunut, sillä ajattelin, että vihaisena Becky ei ainakaan häiriköi mua enää.

Tuntia myöhemmin olin siivoamassa keittiötä, kun Becky ilmestyi sinne ja käyttäytyi täysin normaalisti. Alan uskoa, etten pääse siitä koskaan eroon -- paitsi viikonlopuksi, jolloin Becky suuntaa Skotlantiin ja jättää meidät muut rauhaan tänne!



Muuten mulla olikin aika loistava päivä. Aurinko tosiaan paistoi ja oli ihanan lämmin pitkästä aikaa! Nautin olostani ihan täysillä kun kävelin viemään document commentaryni yliopistolle. Yliopistolta suuntasin Commercial streetille ja päätinkin oikaista Victoria Parkin kautta, jonne sitten jäinkin hetkeksi. Oli niin ihanaa istua auringossa katselemassa suihkulähdettä ja ihmisiä. Olisipa jo kevät! Musta tuntui heti, että mulla olisi energiaa vaikka mihin, kun pääsin nauttimaan tuollaisesta säästä. Totuus taitaa kuitenkin olla, että tuollaisia päiviä ei ole hirveästi luvassa vielä muutamaan kuukauteen.




Negatiivisena asiana saatettaisiin nähdä se, että tuhlasin omaisuuden kaikenlaiseen Commercial streetillä, mutta totta puhuen osa oli joululahjoja ja osa ihan tarpeellista tavaraa. Esimerkiksi rintaliivejä voisi opetella ostamaan oikeasti vähän useammin. Niinpä tästä päivästä tulikin sitten lainannostopäivä. Voin sitten ajatella rintsikoitani kun makselen opintolainaani muutaman vuoden päästä takaisin. Jes.


Kaiken kaikkiaan kuitenkin ihan onnistunut päivä ja kaiken tämä aiheutti aurinko ja lämpö! Jos tänään olisi satanut, olisi tämä varmaankin jäänyt mieleen yhtenä huonoimmista päivistä ikinä! Tuli myös hieman jouluinen fiilis, kun Commercial streetillä pystyttivät joulukojuja! Bratwursti-mökkikin oli siellä jo ja teki vähän mieli ostaa, mutta vastustin kiusausta .... vielä.






 Huomenna olisi vuorossa Ellin synttärit ja sitten onkin jo perjantai.

5 kommenttia:

  1. Jee perjantai ! Sitä odotellessa, tosin mua vähän harmittaa, etten pääse tapaamaan tätä kuuluisaa beckyä :( ehkä joku toinen kerta

    VastaaPoista
  2. täällä pitäis olla sellainen tykäys navuska niinkun fbssa :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä? Eks sää uhkaakaan tulla hakkaan Beckyä? Oon pettynyt. :D

      Poista
    2. äähähäähääh en uskalla enää uhkailla millään hakkaamisilla kun sää meet englentaan ne uhkaukset sun kämppiksille :DD niin si kun oikeesti tuun sinne niin pelkää/vihaa/tai ei pidä musta :D jotenka jätetäään uhkailut nyt sit sikseen...

      Poista
    3. Haha, täs tapaukses ei haittais... Hemmetin Becky.

      Poista