lauantai 29. syyskuuta 2012

Hyvä viikko


Nyt on kyllä hyvä viikko takana. Koulujutut tuntuu kiinnostavilta ainakin vielä tässä vaiheessa ja päättötyökin on edennyt ihan mukavasti. 462 sanaa jo kirjoitettuna siihen alkukappaleeseen! Modern Political Ideologies -luento oli tosi mielenkiintoinen. Kirjoitin kahden tunnin aikana 7 sivua muistiinpanoja, en usko, että olen koskaan yhdellä luennolla kirjoittanut niin paljoa. Tavallaan kummallista, että nyt vasta oikeastaan viimeisenä vuotena mennään oikeasti niihin asioihin, jotka mua eniten kiinnostaa. Eilen oli French Revolution -seminaari, vaikutti ihan hyvältä, vaikkei toi mua nyt ihan niin paljoa kiinnostakaan kuin toi politiikan unit. Mutta eiköhän tämä tästä.


Mun ebay ostelun tuloksia...
 Lisäksi sosiaalisella puolella on ollut ihan kivaa. Kämppisten kanssa tullaan edelleen hyvin toimeen, vaikken tiedäkään kauanko jaksan tota Beckyn yli-energisyyttä.

Torstaina jaksoin jopa vaivautua sen verran ulos, että menin Amritin kanssa History socialiin. En ole noissa yleensä kauheasti vaivautunut käymään, mutta oli kyllä hauskaa hengata historia-ihmistenkin kanssa välillä kun enemmän tulee muuten melkein hengailtua politiikan opiskelijoiden kanssa. Amritin kanssa muutenkin mietittiin, että voitaisiin enemmänkin hengata luentojen ulkopuolella varsinkin kun niitä on tänä vuonna meillä tasan yksi yhteinen viikossa. :( Aloin vasta torstaina oikeastaan tajuta, kuinka kamalaa tulee olemaan kun tämä vuosi loppuu. Mä en ole koskaan onnistunut pusertamaan kyyneltäkään yläasteen tai lukion päättäreissä, koska olen tiennyt, että sama porukka siellä Forssassa kuitenkin pyörii vaikka koulu loppuisikin. Ensi heinäkuussa voi kuitenkin olla eri homma.


Tänä vuonnahan ei perhana lopu opintotukien maksaminen kesken kun kävin hakemassa tämän lapun jo! Vielä pitää lähettää se kelalle. :)



Eilen oli sitten vuorossa pitkään odotettu leffailta Annin kanssa. Käytiin katsomassa Anna Karenina, jonka Anni oli jo nähnytkin kerran. Vähän pelkäsin, etten pitäisi elokuvasta, sillä Forssan teatterissa aikanaan esitetty versio oli kyllä aikamoinen pettymys, mutta yllätyin oikein iloisesti. Elokuva oli aivan loistava! Palautti myös mieleen kaikki ne ajatukset, mitä mulla oli aikanaan kun lukiossa luin kyseisen kirjan. Vihaan edelleen Anna ihan yhtä paljon kuin silloinkin ja säälin Kareninia, Vronski puolestaan ei oikein iske, vaikka myönnettäköön Annin mieliksi, että olihan se näyttelijä ihan komea. Käytiin myös Burger Kingillä syömässä (hups) ja drinkeillä. Loistava ilta loistavassa seurassa, mutta sehän nyt oli ihan odotettavissa. 


Se pyykkinaru! Tosiaan Juhalle selitin, miten tota käytetään varmaan jonkun tunnin. Mun mielestä on vaan niin kummallista kiskoo pyykit ylös, ihan kuin kiskois lippua salkoon ja sitten se vielä sidotaankin samallailla kuin lipputangon naru. 







Käväisimme muuten sattumalta Beckyn kanssa torstaina kirjakaupassa ostamassa mulle tulostimeen paperia. En todellakaan tiennyt, että J.K. Rowlingin uusi kirja julkaistiin samana päivänä, mutta tuollaisen kanssahan mä sieltä ulos kävelin. Niin kuin tuolla aiemmin taisin mainita, niin mua ei todellakaan saisi päästä kirjakauppoihin! Vähän olen aloittanut jo lukemista, eikä todellakaan vaikuta Harry Potterilta, mutta on siinä kirjoitustyylissä jotain tuttua kuitenkin. 





Äiti! Löysin kivoja raidallisii nilkkasukkia! :D 2,5 punnalla 5 paria! (Primarkista totta kai)

Tän päivän ohjelmaan ei kuulu mitään sen kummempaa kuin krapulaisen Tomin kiusaamista soittamalla täysillä klassista musiikkia, vähän lukemista Ranskan vallankumouksesta ja tunnin päästä pitäisi soitella äitin kanssa skypellä! Jee!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti